noth.blogg.se

KÄNSLOR, TANKAR OCH BILDER.

älskade underbara vänner!

Kategori: Allmänt

jag är så himla glad över att ha så underbara och fina vänner.

aldrig någonsin skulle jag kunna svika er. all min kärlek till er, ni får mig att fortsätta kämpa och vara possitiv. speciellt vill jag nämna freyja i min klass. hon är den bästa på hela denna jord och får mig alltid på bra humör, hon finns alltid där och jag älskar henne över hela mitt hjärta, världens bästa vän. kärlek till dig. 
 
jag vet inte vad jag skulle gjort utan mina vänner, eller utan min familj. min mamma är den som står mig närmast och jag älskar henne mest av allting på hela denna jorden och kommer alltid att finnas för henne i vått och torrt utan några problem. hon är den ända som har funnits för mig när jag verkligen har behövt det, hon har alltid skyddat mig och alltid funnits där. jag har svikit henne så många gånger men jag lovar att bättra mig för du är mitt allt mamma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: