noth.blogg.se

KÄNSLOR, TANKAR OCH BILDER.

töja (L)

Kategori: Allmänt

för tre år sen hade jag 8mm och tyckte att det räckte och nu började jag töja igen och skulle själjvklart stanna på åtta men sen ångrade jag mig och ville töja till 10mm men inte större, sen tänkte jag efter och bestämde mig för att töja till 12mm. sen ville jag ha störrew och töjde till 14mm och här tänkte jag stanna. tar jag ut den nu, växer den inte igen, det vet jag men det gör ingenting. fuck it.töjning är så extremt hett och snyggt! ångra aldrig något, speciellt inget som man tycker om ;)
tänkte visa alla mina töjningar från 3mm till 14mm och pluggs och tunnlar :D
 
denna lilla spiralen är en 3mm eller 3,5mm kommer inte riktigt ihåg, de va längesen jag hade den
denna spiralen är 4mm.
denna är 5mm.
6mm.
gummitunnel 6mm.
8mm.
tunnel 8mm. kass bild och pärlor har ramlat av från den :3
plugg 8mm.
 
har dock blivit av med min 10mm så har ingen bild på den men den var rosa iaf.
 
denna spiralen är 12mm.
denna fina plast tunneln är också 12mm.
denna är 14mm och här tänker jag stanna, tycker att det är lagom och perfekt!
denna fina tunnel tänker jag saätta i till helgen då den självklart är 14mm :D:D:D:D
 
det var allt, tänkte också lägga upp bilder på mina piercingar snart så håll koll i bloggen ;) ha det bra. pussss
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: