noth.blogg.se

KÄNSLOR, TANKAR OCH BILDER.

underbara älskade liv

Kategori: Allmänt

jag vill bara tacka dig för att du varit elak mot mig. jag har blivit så stark, starkare än någonsin och jag har vänt helt, jag har gråtit men inte längre. med underbara vänner och ett bra självförtroende kan man gå långt, längre än ni tror. jag mår bra, jag älskar allt just nu och är så tacksam för allt. 
 
trodde aldrig att jag skulle kunna läka efer det jag gått igenom men på två månader har jag läkt, inte helt men nästan. efter vad du gjorde mot mig så trodde jag att jag skulle gråta mig till sömns varje dag hela livet ut. men när jag lägger mig har jag ett leende på mina läppar och bara längtar till morgondagen så jag kan få komma till skolan och träffa mina underbara vänner, och jag ska inte glömma bort min underbara familj och släkt. hade detta vorit för två år sen hade jag aldrig klarar mig igenom det men nu är jag stark.
 

trodde aldrig jag skulle kunna bli så här glad någonsin. låt folk snacka, låt dom smutsa ner sig själva. så länge man vet sanningen så res dig upp, sträck på ryggen och gå vidare precis som inget har hänt, för ingen ska någonsin få trycka ner dig! aldrig, aldrig, aldrig!
 
jag ska även tacka två av mina finaste vänner jag har. och dom är freyja i min klass och alexandra.
alexandra, jag har inte känt dig så jätte länge men vår vänskap är som vi alltid känt varandra, när jag är med dig känner jag mig trygg, jag älskar livet helt enkelt, du får mig att skratta och må bra. du ska veta att jag alltid kommer att finnas vid din sida underbara vän!
freyja, du är underbar. du gör mina dagar, du får mig att skratta hela tiden och du är bara så underbar. jag lyssnar alltid på dig och du lyssnar alltid på mig. det är så underbart att ha någon vid sin sida som man inte kan beskriva i detalj för allting är så perfekt med dig. du är som en syster jag aldrig fick för en mamma skulle aldrig kunna hantera oss två tillsammans! 
 
detta kommer direkt från mitt hjärta, jag var tvungen att skriva av mig lite. 
läs om ni vill, skit i de om ni inte vill men klaga inte, det är min blogg ;)
pusssss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: